sampeling-&-promotion.edit-min

سمپلینگ و پروموشن (Sampling & Promotion)

سمپلینگ و پروموشن یک روش موثر در برقراری ارتباط مستقیم و عمیق میان برند و مخاطبین هدف خود در تمامی نقاط حضور مخاطبین می‌باشد. این روش از تبلیغات در جهت معرفی و شناخت محصول به صورت متمرکز و دقیق می باشد که مصرف کننده را به انتخاب سریع تر و راحت تر سوق میدهد .

چرا سمپلینگ و پروموشن انتخاب کنیم؟

در دنیای گسترده بازاریابی و تبلیغات ، سمپلینگ و پروموشن ، که زیر مجموعه ای از تبلیغات محیطی می باشد ، با استراتژی های کوتاه و بلند مدت ، به اهداف برندها در جهت رسیدن به مشتری بیشتر کمک میکند.سمپلینگ و پروموشن ، که در مشخص کردن بازار هدف یکی از موثرترین و سرعت بخش ترین تبلیغات می باشد .

در شرکت ها و برندهایی که در صنعت FMCG یا همان کالاهای سریع مصرف ، بسیار پرطرفتار هستند ، زیرا به افزایش فروش و افزایش مشتری بسیار تاثیرگذار هستند.

در ادامه با جزئیات اینگونه تبلیغات بیشتر آشنا میشویم.

پروموشن چیست و چه مزیت هایی دارد؟

پروموشن در لغت به معنای ترفیع ، ترویج و ارتقا می باشد. تبلیغاتی است که برای محصولاتی استفاده میشود که امکان ارئه آن به صورت نمونه های کوچک وجود ندارد.

در این تکنیک تبلیغاتی برای معرفی و نشان دادن محصولات درباره ی برند و ویژگی های محصول میباشد، که موجب افزایش آگاهی مشتری می شود.

با پروموشن ، مثلا لوازم التحریر فابر کستل ، اطلاعات و ویژگی های محصول را برای مشتری آگاهی سازی میکنیم . همچنین در برجسته کردن مزیت محصول ، ثبات فروش را افزایش میدهیم.

پروموشن میتواند در افزایش فروش تاثیر بسیاری داشته باشد .از طرفی میتوان به عنوان استراتژی بازاریابی کوتاه مدت و بلند مدت برای فروش یک محصول و خدمات خاص استفاده می شود.

لوازم‌التحریر فابرکاستل
سمپلینگ نستله

سمپلینگ چیست و چه مزیت هایی دارد؟

سمپلینگ در لغت به معنای نمونه گیری و چشیدن است که با گذشت زمان به عنوان یک تکنیک بازاریابی مستقیم در تبلیغات جایگاه خوبی پیدا کرده است.

در سمپلینگ که در حوزه تبلیغات BTL می باشد ، از نمونه های کوچک محصول یک برند و یا یک خدمت است .

این روش مستری میتواند یک تجربه کوچک از محصولات یک شرکت را داشته باشد که به کمک این تجربه ، میتواند تاثیرات مثبتی در ذهن و جدب مشتری داشته باشد.

با وجود اینکه بیشتر انسان ها در برابر تجربه های ناشناخته مقاومت دارند ، اما سمپلینگ میتواند با ارائه رایگان محصولات به همراه توضیحات مفیدی ازمشخصات محصول ، به شکستن این مقاومت کمک کند .

آژانس تبلیغاتی نئولاین

یکی از مجرب ترین شرکت های تبلیغاتی در حیطه BTL

سمپلینگ و پروموشن

ما در آژانس تبلیغاتی و خلاقیت نئولاین تجربه اجرای ۸۰ پروژه موفق ‌‌سمپلینگ و پروموشن در فضاهای فروشگاهی ٬ سینما ٬ مراکز‌تجاری‌ ٬ مکان‌های تفریحی و …. را داریم و آماده‌ایم جهت طراحی و اجرای پروژه‌های سمپلینگ و پروموشن درکنار شما‌ باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نمونه کارهای ما ، اینجا کلیک کنید.